С близалки на Альоша Пловдив се промотира като културна столица на Европа

Новите сувенири ще се продават на 8 локации в града под тепетата

снимка: Под тепето

снимка: Под тепето

Шарени близалки с фигурата на паметника „Альоша“ стават част от нова колекция пловдивски сувенири, съобщава сайтът Под тепето. Идеята е на екипа Мисирков/Богданов, участвали в проект на Студио Комплект „Пловдив за вкъщи – нов дизайн на българския сувенир“. 

Идеята на двамата фотографи за пресъздаването на „Паметника на Съветската армия“ е символично предаване на срещата на „героичното минало“ с консуматорското общество – и как историята се претопява в устата, цветна, бърза и директна консумация, разказват творците.

Новите сувенири от проекта бяха представени на 1 март в artnews cafe. Общо шестима творци са участвали в него, а продуктите им ще се продават на 8 локации в града.