Ангелкова разчита на Viber за повече туристи

Основен акцент в Националната програма за туристическа реклама е дигиталният маркетинг

"За първи път всички ползватели на Viber ще могат да се запознаят с туристическите забележителности на нашата страна". Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова по време на представянето на първата българска услуга в търсачката на Viber, която е съвместен проект между Министерството на туризма и iLoveBulgaria, предаде „Фокус“. Ангелкова посочи, че по последни данни около 900 млн. души. използват този чат.

„Миналата година година стартирахме проекта „Аз обичам България“. Стартирахме със стоте национални туристически обекта. Добавихме доста обекти, които се намират по Черноморието и по зимните ни курорти“, каза тя и уточни, че към момента туристическите забележителност в приложението са 5 000 на брой. По думите ѝ това е важно за популяризирането туризма и туристическите забележителности в България. „В реално време всеки един, който иска и желае да посети нашата страна, ще се озове сред обектите и ще може да си направи едни цифров маршрут“, коментира министър Ангелкова. „През последните години ползването на интернет нараства с около 10 на сто. 37% от потребителите на различни мобилни устройства резервират своите почивки чрез тях онлайн“, обясни Ангелкова.

Основен акцент в Националната програма за туристическа реклама е дигиталният маркетинг. По думите на Ангелкова първата българска услуга в търсачката на Viber е стъпка точно в тази насока. „Новото във Viber chat extension това са видеата, които продължават да се заснемат за 100-те национални туристически обекта“, каза министър Ангелкова. 

Според нея страната ни може да привлича повече туристи чрез тези нови технологии. „Искам да подчертая, че това ново приложение и тази нова връзка с Viber chat extension е абсолютно безплатна за министерството. Ще продължаваме да търсим различни такива варианти за да надграждаме нашата платформа“, коментира в заключение Николина Ангелкова.