Рекламираме лютеница и сладка в Русия и арабските емирства

Цената на проекта е над 3 милиона евро

Стартира тригодишен проект за рекламиране на български продукти по схемата „Промоционални програми". Той е под надслов „Освободете европейския вкус". Договора за реклама са подписали държавният фонд „Земеделие" и Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България. Това съобщиха от фонда.

Целта на проекта е в Русия и Обединените арабски емирства да се увеличи потреблението на лютеница, печени зеленчуци, консервирани домати, шипков мармалад и конфитюр от рози. Стойността му е 3 759 660 евро. Половината от средствата осигурява Европейският съюз, 30% са национално съфинансиране и 20% идват от Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци.