Министерството на туризма ще обяви нов конкурс за национално туристическо лого на България, съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова.
Художниците ще имат шанса да представят идеите си за нова туристическа емблема след провала на последната визия. Ангелкова определи старото лого като ”голяма цветна торта“. Новото лого може да бъде факт до два месеца. Според нея чужденците свързват България най-вече с розата и киселото мляко.
В началото на 2013 година проектът на ново туристическо лого на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) не срещна добър прием сред туристическия бранш, а във форумите в интернет то получи най-различни подигравателни сравнения. Най-честото бе, че логото прилича на „яйце на очи”. След това проектът бе забравен, въпреки дадените пари.
Другата инициатива на министерството ще бъде създаването на регистър на българските туристически атракции.