Сега е историческият шанс България да поиска база на НАТО на своя територия

Държавният глава мълчи  недостойно как ще се справи с руската хибридна война срещу нас

Новият десен проект минава през разпускането на старите десни партии, казва пред Faktor.bg политикът

Интервю на Мая Георгиева

- Г-н Андреев, приемате ли за достоверни обясненията на леви анализатори, че  Тръмп е ударил с ракети бази на Асад, само за да разсее неудобните за него слухове, че е близък с Путин?

- Това е несериозно, поредната хибридка. Но знаем, кои са въпросните рубладжии, които пропагандират тези тези. Зя тях никак не е трудно да дадат такова манипулативно обяснение на конфликта. Тези „анализатори“ са ни манипулирали цял живот  – и при комунизма, и при демокрацията. Голямата истина е, че САЩ няма да позволи Путин да си разиграва коня както иска, но у нас тя се обяснява по един хибриден и фалшив начин. Още повече тези измислени анализатори също трябва да защитят фалшивите си тези, които налагат вече месеци наред – че Тръмп и Путин ще се разберат, че ще има двустранни договорки, ново преразпределение на света и т.н. Проблемът е, че всичко това се върти само в главите на кремълските хибридчици. Тръмп даде ясна заявка, че САЩ няма да бъде само един ням свидетел, без реакция в  случаи като сирийския. Реакцията му е решителна и навременна.

- Атаката в Сирия не е ли и наш успех, след като в НАТО сме съюзници със САЩ, защо държавното ръководство се страхува публично от такава трактовка?

- Ние категорично сме съюзници на САЩ и би трябвало да сме съпричастни към ценностите, с които Белия дом защитава света. Вместо да се вторачваме към случващото се в Турция и колко е опасен за нас Ердоган (не че той не е опасен) - е  по-добре да помислим как да използваме тази глобална ситуация в наша полза. Анализът е много прост – Турция става все по-нестабилен съюзник на САЩ. Причините са много – ислямистката политика на Ердоган, обвързаностите с Путин, проблемът с кюрдите и т.н. Ако наистина имаме национална доктрина, на управляващите- независимо кои са те - би трябвало да им светне лампичката, че всъщност САЩ се нуждаят от нова позиция при  евентуален отказ на Турция да им бъде стратегически партньор. Реално България е след Турция най-югоизточната точка на НАТО. Можем да превърнем това в печеливша опорна точка на нашата национална сигурност и да предложим България да има натовска база на своя територия. Това няма да ни превърне в цел на Путин, както плашат някои червени анализатори, а в истински стратегически партньор, незаменим за НАТО на Балканите. Категоричното присъствие на Алианса на наша територия ще ограничи и влиянието на хибридните атаки на Русия и на петата колона на Путин у нас. Ще има и благоприятен икономически отзвук – интерес на чуждестранни инвестиции и т.н. Ставаме пряко защитени от най-могъщата държава на света. Но нашите политици, особено тези в ляво, ще извадят това като национално предателство. Тяхната концепция за национална сигурност винаги минава през руските им зависимости, а те винаги са неизгодни за България.
Имаме поговорка: Всяко зло за добро! Да използваме ситуацията в региона за наше добро.

- Не е ли крайно време да признаем, че кремълската пропаганда  за Доналд Тръмп, а и на българските им клакьори се провали тотално?

- Винаги трябва да се чете внимателно какво пишат вестниците и какво съобщават телевизиите на кремълската пропаганда. Мислещите българи вече имат имунизация срещу хибридните им атаки и разпознават манипулациите. САЩ показа, че няма да се съобразява с имперските цели на путинова Русия и че Америка се връща към своите изконни ценности – гарант за демокрацията и мира в света.

- Какво става обаче с нашето софийско "Тръмп общество", защо мълчат, а не приветстват действията на САЩ в Сирия и спрямо Путин?

- Българското "Тръмп общество" е странна хибридна формация, създадена по идея на самите руснаци. Гледаме лица с натовски мундири и европейски костюми, а отдолу крият ушанки и ватенки. Идеята е чрез такива хора българите да загубят всяка вяра в доброто, на чиято основа се гради демокрацията. Има и втора цел - да компрометират събитията, които последваха след избора на Тръмп за президент. В България през последните години хора като проф. Димитър Иванов, повече популярен като Гестапото, Светлана Шаренкова, Васил Василев, агент на ДС, успяха да приватизират имената най-великите българи като Стамболов, Левски и др. Закичиха измислените си фондации с техните имена, учредиха награди на тяхно име, а действията им нямат нищо общо с въжделенията на тези титани на българския дух. Същите тези хора, свързани с номенклатурата на стария комунистически  режим, направиха и "Тръмп обществото". То е толкова Тръмп общество, до колкото и те са  истински привърженици на НАТО и ЕС. Интересува ги само усвояването на европейски благини. Перверзно е шефът на Шести отдел на Шесто  управление на ДС, който като майор е репресирал българите заради западно влияние, и шефът на българо-руската дружба - известна рубладжийка, да са хората на Тръмп у нас. Задачата им е с подобна мимикрия да объркат изцяло българския народ, да девалвират ценностите, заради които българите започнаха да правят демокрация. Сега е моментът да покажат, че са автентични  тръмписти, да подкрепят ударите на САЩ в Сирия, да осъдят политиката на Путин, но те мълчат гузно, а това показва, че са фалшиви и измислени. Този ракетен обстрел ги разобличи тотално. Българите да вярват на сетивата си, а не на измислени герои и путинската им пропаганда.

- На фона са случващото се в света, адекватни ли са действията на българския президент - сътвори гаф с уседналостта, а после се уплаши и замете седите с уволнение на служител?

- Законопроектът, който прокарва уседналостта е опасен прецедент. Ако Живков отне на част от българските граждани имената и религията, то Румен Радев направи опит практически да отнеме тяхното гражданство и да им се забрани да гласуват. Проблемът е не само до българските граждани в Турция - помним защо живеят там и кой ги изгони. Проблемът е, че този президент постави под съмнение правото на хиляди българи, които са в страни на ЕС, САЩ и по други части на света, да могат с гласа си да бъдат адекватни към развитието на Родината си. Президентът се занимава несръчно с уседналостта, но мълчи за корпоративния вот в страната. Иска гражданите да знаят български език при гласуване, но тогава да подходим така и към ромите, чиито гласове ДПС купува масово. Президентът стана говорител на хората на статуквото. Всички опитите да се либерализира гласуването от чужбина - електронно или по поща, просто отива в канала с неговите инициативи. От друга страна, поведението му е подло. Ясно е, че един чиновник в министерство няма как да поеме такава самоинициатива без да е получил заповед от свой началник – примерно министъра на правосъдието. Един натовски генерал с достойнство не би следвало да постъпи така, не е мъжкарско. Можеше за обсъди казуса с гражданите, а не да го пробутва задкулистно и да се крие зад чужди лица.

- По време на парламентарните изборите Радев обяви, че Турция се бърка във вътрешните ни работи, но мълчи за Русия и нейните намеси, разкрити и от "Уолстрийт джърнъл"?

- Трябва да си кажем истината – намесата на чужди държави ще продължи докато няма адекватна реакция от нашите институции. Факт е, че турски министър си позволи да агитира за една политическа сила. Но е факт и това, че днешният български президент се появи след поредица срещи на ген. Решетников с български политически лидери. Освен това, не може президент Радев да не знае какво следва, когато Турция и Русия са в добро тактическо сътрудничество. Историята показва, че тогава България е най-заплашена. Такава е била ситуацията и по време на Съединението. Държавният глава нищо не казва как България ще приложи решенията от ноември месец 2016 година на Европейския парламент за справяне с хибридната война, водена от Кремъл на територията на държави членки на ЕС. Защо не инициира проектозакони в тази важна посока. Той подминава с мълчание темата, а решението трябва да се прилага от държавите членки на ЕС. Те да започнат политики в тази посока. Този въпрос зададох и на бившия премиер Борисов, но не бе допуснат в парламента. Включително мълчат и останалите представящи се за десни лидери. Мълчи и  служебният кабинет. Единствено Трайчо Трайков засегна по време на кандидат-президентската си кампания темата за руските намеси. Скоро ще бъдем страна, председателстваща ЕС, а мълчим за тази тема. Мистерия остава и темата за паравоенните формирования, които се навъдиха у нас - кой ги финансира, кой ги командва, заплаха ли са за националната сигурност. Да не говорим, че президентът Радев, който най-много защитава тезата, че Крим е руски, защото там се веело руско знаме, изпада в много странна ситуация, като напада политиката на Турция. Не може да имаш двоен аршин – за руснаците може да анексират територии, а за турците е забранено. По същия начин се третира и проблемът с уседналостта – щом от Турция гласуват за ДПС, тогава може, а щом е за ДОСТ - е опасно. Тази политика е вредна, противопоставя гражданите, подкопава устоите на демокрацията.

- Трябва ли лидери от БСП и някои от патриотите да бъдат разследвани за връзки с руски служби, много от тях работят явно срещу ЕС и НАТО?

- Трябва да бъдат разследвани, но кой да ги разследва? Не знам дали в днешния парламента ще има  политическа сила, която да се захване с тази тема. В същото време специалните служби са изключително зависими от политиците и затова те не пазят националния интерес, а интересите на определени кръгове. И сега продължава да се говори, че шеф на руския отдел  на ДАНС можеш да станеш, само ако те одобрят лично руснаците.

- Христо Иванов ли бе големият препъни камък за провала на старата десница?

- Проблемът не е само в Христо Иванов, неговият проект не го слагам в дясното, а и той няма такива претенции. По-скоро демонстрира, че не е десен, но позицията му обслужи статуквото и олигархичния модел, срещу който беше противник. Умните борци не постъпват така - или той не е бил наясно какво предлага, или така е рамкиран като политик. Самият му слоган на кампанията беше много странен: „Да извадим мафията от държавата“. Мафията не се вади от никъде. Там където има законност и силни работещи държавни институции, мафията се унищожава със силата на закона и волята на гражданите. Иванов като изкара мафията, къде ще я сложи - у тях ли ще я занесе? Това е много странен пример за разбиранията на този борец  срещу корупцията. Но пак  повтарям -  Христо Иванов не е проблемът на дясното. Наистина - както той казва - корупцията съсипва живота и бизнеса, обезсмисля инициативи на всички български граждани, независимо дали са „леви“ или „десни“. И аз подкрепям тази му позиция, но тя трябва да се разглежда само в допълнение с фактите, че корупцията у нас има комунистически и руски корени, а по тези теми Иванов мълчи. Ненапразно няколко пъти сериозни анализатори от запад ни обръщат внимание, че финансовото влияние на путинова Русия в България надхвърля 22%, което е допустимата граница за една  демократична и свободна държава. Иванов мълчи за проекта „Белене“, а  за съжаление и ГЕРБ напоследък говорят за размразяването му, но с частен инвеститор, което също е опасно. Този проект е тежко корупционен и опасен не само за национална сигурност, но и от гледна точка на екологията.

- Как ще се гради нова десница, механичното събиране на провалени лидери няма ли да я обрече на неуспех?

- И аз мисля, че така ще се случи. Десницата винаги когато се е  разпадала, се обвиняват лидерите един към друг. С тях се обяснява и поредният й неуспех. Би следвало на десните да им светне лампичка, че досегашното обединение на провалени лидери е порочно и неработещо. Порочна е и новата идея - след оставките на старите партийни водачи, новоизбраните лидери да се съберат и да говорят за обединение. Смятат ли привържениците на тази теза, че новите лидери ще бъдат толкова честни и почтени, за да видят грозната истина и да я съобщят на своите симпатизанти, или ще бъдат просто поредният резултат от поредния инженеринг на задкулисието и олигархично-мафиотския модел, както това се случи с някои от партиите в Реформаторския блок в предишния парламент.

- Каква е вашата рецепта?

- Трябва да се изработи спешно Декларация или Уния за дясно обединение. В нея кратко и ясно да бъдат фиксирани 10 принципа за дясно обединение, които ще бъдат обект на политики, когато то се случи. Това може да го направи инициативен комитет или някоя от сегашните формации. Важното е да бъде подложено на обществено обсъждани, след което претендиращите за десни партии да изберат своите нови лидери. След това те публично да се съберат заедно и да подпишат тези принципи за дясно обединение, след което съгласувано с партийните си ръководство да обявят, че разпускат партиите си и призовават техните симпатизанти да подкрепят нов десен проект. И тъй като няма как новата политическа формация да не тръгне на битка с корупцията е необходимо да се създаде  политически алианс за борба с корупцията. В него могат да бъдат привлечени граждански и неправителствени организации, личности с авторите, други партии. Там може да влезе и формацията на Христо Иванов. Със слогана: „Почтените граждани срещу корупцията“, можем да поискаме да си върнем държавата. Само така могат да се случат реформите в правосъдната система. Тогава  партиите могат да се върнат към изконните си ценности – „леви“ и „десни“.

35 Коментар(и)

  • дреалист

    дреалист(17 April 2017 - 16:04)

    Отговор

    Методи е точен, чест и почитания. Прав е за необходимостта от нов проект на "десните", който да ги обедини. Но, докато се хитрува на дребно, проект няма. Христо Иванов точно това показа със своя проект - че хората са уморени от архаичните клишета на уж "революционните" десни, които нямат жизнеспособна визия и не предлагат ясна алтернатива. Христо спечели без да говори за ляво и дясно, комунисти и антикомунисти и т.н. Хората искат утре да живеят по-добре от днес и ще гласуват за този, който предложи НАЙ-ВИДИМИЯ ПЪТ към тази цел. Дясното не е цел нито средство. Трябват ни политици, които да обяват за национална ЦЕЛ: Богата България с благоденстващи граждани. При наличието на такава цел говоренето за ляво и дясно става философстване. При наличието на такава цел - всички предлагани политики ще може да бъдат преценявани от избирателите дали ги водят към целта или не. Защото ще има ЦЕЛ. Сега няма. Има философстване за ляво и дясно.

  • запознат

    запознат(16 April 2017 - 21:04)

    Отговор

    Методи НИКОГА не е правил свирки на никого, а още по-малко на свинята Пеевски и на Боко - мутрата. Винаги е бил принципен противник на олигархията и корупцията. И да му пишеш иронично името мИтоди, това само показва колко дълбоко ти е бръкнал в г...за с това интервю, гербаджийски комуноид смотан!

  • мИтоди

    мИтоди(16 April 2017 - 10:04)

    Отговор

    За да има ново успешно дясно първо мекеретата като мИтоди, слуги на Пеевски трябва да бъдат изметени и да им се забрани да обелват дума по темата! Този нагъл тъпън, дето до вчера правеше свирки на Боко и КОЙ, точно той ли ще дава рецепти?

  • Христова

    Христова(11 April 2017 - 09:04)

    Отговор

    Безсилието ражда изроди! Господ здраве да му дава на Борисов, че само той може да докара до истерия, гърчове, припадъци, кататония, паника и други лоши работи лошите хора!

  • Христов

    Христов(10 April 2017 - 22:04)

    Отговор

    БРАВО Г-Н МЕТОДИЕВ!РАЗКВИЧАХТЕ ЧЕРВЕНИЯТ ТЪП МАЙМУНАРНИК!ИЗМЕТТА НА ЧОВЕЧЕСТВОТО!

  • oops

    oops(10 April 2017 - 21:04)

    Отговор

    Прочетете коментарите от типа хваля и хълцам, а има някои, които се приближават направо до житие и ще разберете защо "тяхното" дясно няма да го бъде! И не защото със стари курви нов бардак не става, а защото са силни на приказките и много слаби в делата! Да взимаш решения не е елитарно и влияе лошо на клубната култура. Те ни напътстват и очакват да им благодарим. Аз ще се въздържа. Интервюта по 10 страници и какво? Как ще се пребори Методи Андреев с "мафиотско-олигархичния модел"? Като го прокълне ли? Някъде през 1998 г. Парламентът. Пленарната зала. Костов на трибуната. "Ще отвоюваме държавата от престъпността"! Бурни аплодисменти и никой не попита като си я вземете държавата /Богомил Бонев е вътрешен министър/ къде ще я сложите, чоджум. Сега знаем на кого я дадоха и защо ще се изтрепат да пишат във фейсбук, че Бойко е комунист ако не пребори корупцията, не изчисти съдебната система от гнили плодове и зеленчуци, не спечели хибридната война, не намали цената на газа, не вдигне пенсиите, не изгони Пеевски, не прибере Цветан Василев.......А да ви изпере, да ви измие чиниите и да ви прочете приказка за лека нощ, не искате ли? Методи Андреев е прав за почти всичко, но поведението му е опасно близо до емблематични за ръководната роля на Партията индивиди. Фатално близо! Да биеш камбаната не означава да звучиш като пегел!

    • Недругар

      Недругар(10 April 2017 - 22:04)

      И да пребори и да не пребори корупцията Бойко е комунист. Като си върне партийния билет може да си сменя мнението. Друг е въпросът защо му е на Бойко да се преборва със себе си. "Това,кото тодор живков е построил аз не мога да боядисам до края на живота си." Байхуй

  • Жужу

    Жужу(10 April 2017 - 21:04)

    Отговор

    А аз си мислех че е станал говедар!

  • ВАЖНО

    ВАЖНО(10 April 2017 - 19:04)

    Отговор

    Прочетете и за интервюто на Радан Кънев по bTV: http://www.faktor.bg/bg/articles/radan-kanev-imame-istoricheski-shans-za-ryazko-namalyavane-na-tsenata-na-gaza

  • Венцеслав Гецов

    Венцеслав Гецов(10 April 2017 - 17:04)

    Отговор

    Методи,моите поздравления за казаното от теб,вярно е,независимо дали зомбите го приемат отрицателно.Във връзка с новото дясно винаги съм твърдял вече 27 години след "декомунизацията",че гаранцията за неговата автентичност е:в ръководството трябва да присъстват проверени политзатворници от комунистическия терор,лично репресирани- затвор,лагер,интерниране,изгонване от учебно заведение,дисциплинарно уволнение/винаги с присъстваща политическа фактология в документите/ и разбира се с видни лични качества и интелектуални възможности,както и политическа ориентация.Тогава ще има успех дясното,а не с адвокати,съдии,прокурори и други синекури от БКП,работели със свидетелство за благонадеждност от ДС.Истински жертви на терора,а не агент-провокатори от ДС -това трябва да е гръбнакът на дясното.Успех!

  • Венцеслав Гецов

    Венцеслав Гецов(10 April 2017 - 17:04)

    Отговор

    Методи,моите поздравления за казаното от теб,вярно е,независимо дали зомбите го приемат отрицателно.Във връзка с новото дясно винаги съм твърдял вече 27 години след "декомунизацията",че гаранцията за неговата автентичност е:в ръководството трябва да присъстват проверени политзатворници от комунистическия терор,лично репресирани- затвор,лагер,интерниране,изгонване от учебно заведение,дисциплинарно уволнение/винаги с присъстваща политическа фактология в документите/ и разбира се с видни лични качества и интелектуални възможности,както и политическа ориентация.Тогава ще има успех дясното,а не с адвокати,съдии,прокурори и други синекури от БКП,работели със свидетелство за благонадеждност от ДС.Истински жертви на терора,а не агент-провокатори от ДС -това трябва да е гръбнакът на дясното.Успех!

  • Венцеслав Гецов

    Венцеслав Гецов(10 April 2017 - 17:04)

    Отговор

    Методи,моите поздравления за казаното от теб,вярно е,независимо дали зомбите го приемат отрицателно.Във връзка с новото дясно винаги съм твърдял вече 27 години след "декомунизацията",че гаранцията за неговата автентичност е:в ръководството трябва да присъстват проверени политзатворници от комунистическия терор,лично репресирани- затвор,лагер,интерниране,изгонване от учебно заведение,дисциплинарно уволнение/винаги с присъстваща политическа фактология в документите/ и разбира се с видни лични качества и интелектуални възможности,както и политическа ориентация.Тогава ще има успех дясното,а не с адвокати,съдии,прокурори и други синекури от БКП,работели със свидетелство за благонадеждност от ДС.Истински жертви на терора,а не агент-провокатори от ДС -това трябва да е гръбнакът на дясното.Успех!

  • Венцеслав Гецов

    Венцеслав Гецов(10 April 2017 - 17:04)

    Отговор

    Методи,моите поздравления за казаното от теб,вярно е,независимо дали зомбите го приемат отрицателно.Във връзка с новото дясно винаги съм твърдял вече 27 години след "декомунизацията",че гаранцията за неговата автентичност е:в ръководството трябва да присъстват проверени политзатворници от комунистическия терор,лично репресирани- затвор,лагер,интерниране,изгонване от учебно заведение,дисциплинарно уволнение/винаги с присъстваща политическа фактология в документите/ и разбира се с видни лични качества и интелектуални възможности,както и политическа ориентация.Тогава ще има успех дясното,а не с адвокати,съдии,прокурори и други синекури от БКП,работели със свидетелство за благонадеждност от ДС.Истински жертви на терора,а не агент-провокатори от ДС -това трябва да е гръбнакът на дясното.Успех!

  • ТРОЦКИ

    ТРОЦКИ(10 April 2017 - 15:04)

    Отговор

    МЕТОДИ АНДРЕЕВ Е ЕДИН МИСЛЕЩ ЧОВЕК , ДОСТОЕН ДА ОБЕДИНИ ДЯСНОТО ПОЛИТИЧЕСКО ПРОСТРАНСТВО , КОЕТО ПРОДЪЛЖАВА ИГРАЕ ПОД СВИРКАТА НА /ДС/ , "МНОГО ВОЖД , МАЛКО ИНДИАНЕЦ". 2 500 000 ВЕЧЕ НАПУСНАХА РОДИНАТА , БЯГАЙКИ ОТ ЧЕРВЕНОТО ЗЛО ..., ИСКАТЕ ОЩЕ 2,5 МИЛИОНА ДА ИЗБЯГАТ ...И ТЕ ЩЕ ИЗБЯГАТ , ЗАЩОТО БЪЛГАРИЯ , ВСЕ ОЩЕ СЕ УПРАВЛЯВА ОТ ЧЕРВЕНАТА ХУНТА !

    • +

      +(10 April 2017 - 15:04)

      +++

  • Реди

    Реди(10 April 2017 - 13:04)

    Отговор

    Андреев и много добър вариант за бъдещ лидер на десницата. Вярната посока е обединение на принципи, а не на стари и изтъркани лидери.

    • Ха ха!

      Ха ха!(10 April 2017 - 14:04)

      Лидер на десница? Ха ха ха! И кого ще включва тази десница бе? Ма моля ти се...

  • Нели Филипова

    Нели Филипова(10 April 2017 - 13:04)

    Отговор

    Отличен анализ от отличен политик и стратег. Разбираемо е раздразнението на путинистите и комунистите.

    • Герб

      Герб(10 April 2017 - 22:04)

      И на гербовите марки.

  • Стела Добрева

    Стела Добрева(10 April 2017 - 13:04)

    Отговор

    Много смислен, както винаги. Ама кой да го чуе!

  • На война-като на война!

    На война-като на война!(10 April 2017 - 13:04)

    Отговор

    Нали сме членове на НАТО? Трябва НАТО да ни защитават, дари и без да сме поискали/може да не ни се даде възможност да поискаме!/ И след като се признава че сме във война /хибридна или каквато и да е/, Тръмп да хвърли една Томахавка към Кремъл /хибридна или не/ Видя се в Сирия,че с прословутите С-400 Путин само плаши гаргите и напълни гащите от страх!

  • ДО:БирниkЪ(10 April 2017 - 12:04)

    ДО:БирниkЪ(10 April 2017 - 12:04)(10 April 2017 - 13:04)

    Отговор

    Решетников да си прибира националните предатели от ГЕРБ и БСП като БирниkЪ и вся астльная сволач на които отдалеч им лъщят червените Коминтерновски задници! Немедлено! Иначе чичко Тръмп, ще хвърли някоя Томахавка и в Кремъл. И ще стане ясно, че Путин му треперят гащите и плаши гаргите с прословутите С-400!

  • ДО:Тръмпутистите между очите(10 April 2017 - 11:04)

    ДО:Тръмпутистите между очите(10 April 2017 - 11:04)(10 April 2017 - 12:04)

    Отговор

    Без да го е искал Радан/а и да го е искал-няма значение/, получи се най-лошото за ГЕРБ=БСП. НЕ ВЛЕЗЕ НС и менте-реформаторите от ОФ-то РБ. И сега няма храст за който да се маскират ГЕРБ и БСП! Ни пред Европа нито у нас! И разконспирираха Кремъл! И ще лъснат червените московски задници на всичките в НС.

  • БирниkЪ

    БирниkЪ(10 April 2017 - 12:04)

    Отговор

    Този идиот не оттече ли като лайно в канала след последните избори ? Защо бе, Фактор, го изваждате пак да осмърдява пространството ?

    • Сет

      Сет(10 April 2017 - 13:04)

      Бирник, в канала като лайно си отекал само ти. Първо, защото си анонимен трол и боклук без самоличност. Второ, защото обикновен хибридчик и ръсиш само глурости. Трето, защото си тъп и даже не можеш да мислиш. А Андреев е пич, истински биткаджия, възхищавам му се, а анализите му са винаги правдиви.

    • @Сет

      @Сет(10 April 2017 - 14:04)

      Сет,ти не ли анонимчик като всички бе, оттекло лайно?

  • Тръмпутистите между очите

    Тръмпутистите между очите(10 April 2017 - 11:04)

    Отговор

    Методи, какво като ги посочваш тези долнопробни хора и лицемери? Тяхната наглост е формирана десетилетия и гьонсуратлъкът им е природа. Лошото е, че Радан (за много от нещата беше абсолютно прав) не беше зрял политически и направи това, което направи Костов преди години. Лиши дясното от представителство. И то от най-ценните депутати. Да не говорим за призива му да се гласува за Радев. Затова мисля, че лидер може да стане само човек, който знае какво иска, но знае и как да го постигне. Знае е и резултата от провала му. С емоции политика не се прави. Отделно като слабост отчитам, че по много актуални (особено външнополитически въпроси) Десницата не реагира, реагира със закъснение или приглушено.

    • +

      +(10 April 2017 - 12:04)

      +++

    • истината и само истината

      истината и само истината(10 April 2017 - 14:04)

      До Тръмпутистите между очите: За бай Х ли говориш? Верно, той ББ не знае какво иска. Радан много ясно искаше - бай Х на боклука, но такива като теб избраха този неграмотен ББ да е начело на държавата в следващите една-две години. Провалът му е сигурен. Дано поне по-рано... Това което М.Андреев предлага, го предложи и Радан. Обаче насреща си имаше КОЙ мислиш - Кунева, Лукарски, Ненчев - вкопчили нокти въвв властта подхвърлена им от бай Х. И не ми говори за ГЕРБ като за десни. Мафиоти са - не са десни. Между ГЕРБ и БСП и ДПС разлика никаква.

  • Пешо Костов

    Пешо Костов(10 April 2017 - 11:04)

    Отговор

    Абе, Методка, вземи си иде на село и си гледай лозенцето, свари ракия без акциз и я разпродай във ВИАС на колегите. И те ще са доволни и те ще натрупаш няколко десетки хиляди лева, но не се бъркай в политиката! Винаги, където си се набутвал, след теб е следвала разруха или трябва да ти припомня: 1. Когато лиши общината си с 250000 лв. при раздялата с общ.Родопи; 2. Когато Ив.Костов те спусна като парушитист "служебно" (след твоята колежка Кина Андреева, учителка по руски език) да изгониш всички истински интелектуалци от СДС Лозенец; 3. Когато смени цялото ръководство на ГЕРБ в гр.Стамболийски без да си бил негов член и т.н. Стига с тия селски комплекси или "нео-талибанщина по Костовски", стой си при Радан и си пийте ракийцата и не се занимавайте повече с политика!!!

    • пешка костова

      пешка костова(10 April 2017 - 21:04)

      ей глупако ВИАС не съществува

  • вв

    вв(10 April 2017 - 11:04)

    Отговор

    Точен анализ на политическата обстановка у нас и по света.А за българското дясно,мисля че докато десните лидери,не поведат хората на протести,с които да постигнат определени цели,мисля че за обединено дясно няма да може да се говори.Хората които заграбиха 1/3 от икономиката на България,при никакви обстоятелства, освен насила,няма да върнат откраднатото,още повече че след това,ги грози и затвор.Десни лидери,не чакайте че с лекота ще победите мафията,това е борба на живот и смърт,такава е за тях,следователно такава ще бъде и за този който иска да я води.Другото са празни приказки.

    • до вв

      до вв(10 April 2017 - 12:04)

      вв, какви десни, какви 5 лева? Някоя от вашите секти да са я канили да отидe на запад от Драгоман?

    • съгласен с "вв"

      съгласен с "вв"(10 April 2017 - 12:04)

      И според мен това интервю е доста точен щрих (ако думата анализ, на някой евендуално не се харесва) на сегашната българска изстрадана политическа действителност. Поздравления!

    • Идеал Петров

      Идеал Петров(10 April 2017 - 12:04)

      От стенограмите на прокопиевата Бузлуджа разбрахме,че тези синковци се чудят десни ли са,леви ли са ,центристи ли са.или са обикновени педали,които мразят всички без БСП.

Оставете коментар



Обнови