Митьо Пищова с нова стратегия - ол инклузив за бедни туристки

Слоганът на кампанията му е:„Идвайте! Слънчев бряг е ваш. И аз съм ваш!“

Димитър Маринов

Димитър Маринов

„Призовавам всички жени, които нямат къде да ядат, нямат къде да спят, нямат хавлии, нямат приятели с яхти и с рибни ресторанти, да дойдат при мен. В Слънчев бряг съм до 20 септември.“

С  тези думи 63-годишният Димитър Маринов, по-известен като Митьо Пищова, рекламира неизследвана до момента стратегия за развитие на българския туризъм– ол инклузив за бедни туристки, съобщава Дарик-Бургас. Пред репортер на медията Пищова представил и слогана на кампанията си: „Идвайте! Слънчев бряг е ваш. И аз съм ваш!“

Маринов съобщи, че ще отпусне на желаещите еднократна помощ от 500 лева, които да гарантират приятният им престой в туристическия комплекс. Но подчерта, че все пак идеята е „удоволствието да е взаимно“. Митьо Пищова обяви, че е готов да посрещне нуждите и на най-напористите курортистки, тъй като след сърдечната криза, която претърпя през юни т.г. и бе приет по спешност в бургаската болница, сега е в цветущо здраве.