​Нова ТВ два пъти надскочи Би Ти Ви в битка за зрителите

Нова ТВ има по-висок рейтинг е сред най-младата публика

Битката за зрителско внимание започна с първия учебен ден. Едни срещу друг се изправиха риалитата на двете най-гледани телевизии – “ВИП брадък – 2014” на Нова ТВ и “Сървайвър” на Би Ти Ви, които бяха и един от барометрите за рейтинга на двете медии.

По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch) първенството държи Нова ТВ пред конкуренцията си. В часовия интервал 20:00 - 23:22 часа нейният дял е 38.8% от всички зрители в активна възраст (18-49 години). Нова ТВ се оказва с почти два пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията – Би Ти Ви (с дял от 20.9%).

Разликата между двете медии се запазва и сред младата телевизионна аудитория (на възраст 18-34 години), където Нова отчита дял от 44.1%, докато следващата телевизия привлича едва 20.7% от гледащите в този момент.

Агенцията отбелязва и още един много съществен факт - още в първите 10 минути на предаването Нова ТВ успява да спечели лидерска позиция сред българските канали. Аудиторията на предаването нараства постоянно, като след 21.30 ч. е два пъти по-голяма от тази на втората телевизия в класацията. Час по-късно, разликата в броя зрители между първата и втората телевизии е вече над четири пъти.

"След изключително успешния старт на "X фактор" през изминалата седмица, резултатът от първия епизод на "ВИП Брадър" потвърждава, че в момента създаваме най-качествените предавания в България", коментира Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на "Нова Броудкастинг Груп".